LoadingScreenTips

Ekran ładowania Habitiki

Wskazówki pojawiają się gdy strona Habitiki się ładuje. Na ekranie, w trakcie ładowania, pokazywana jest losowo wybrana wskazówka z poniższej listy.

Wskazówki

Wskazówka #1.
Sprawdzaj zadania na bieżąco z aplikacjami mobilnymi Habitiki.
Wskazówka #2.
Osiągnij poziom 100, żeby odblokować Kulę Odrodzenia i zacząć nową przygodę!
Wskazówka #3.
Używaj emotikonów, by łatwiej rozróżniać zadania.
Wskazówka #4.
Użyj znaku # przed nazwą zadania żeby ją powiększyć!
Wskazówka #5.
Umiejętności najlepiej wykorzystać rano, żeby bonusy trwały dłużej.
Wskazówka #6.
Sprawdź co jakiś czas swoje zadania, żeby upewnić się, że są aktualne!
Wskazówka #7.
Some backgrounds connect perfectly if party members use the same background. Ex: Mountain Lake, Pagodas, and Rolling Hills.
Wskazówka #8.
Wyślij wiadomość do kogoś klikając kopertę obok jego nazwy na czacie!
Wskazówka #9.
Odwiedź Gildię Guild Leaders & Challenge Creators po porady dotyczące tworzenia Gildii.
Wskazówka #10.
Możesz wygrać klejnoty w Wyzwaniach. Nowe Wyzwania są dodawane każdego dnia!
Wskazówka #11.
Jeśli lubisz przebierać swojego awatara, odwiedź Gildię Costume Carnival.
Wskazówka #12.
Dołącz do gildii "Challenge... Accepted” dla regularnie dodawanych losowych wyzwań.
Wskazówka #13.
Cztery i więcej osób w Drużynie pomoże Ci wytrwać w Twoich postanowieniach!
Wskazówka #14.
Możesz dodać do swojej listy nagłówki i inspirujące cytaty jako Nawyki bez (+/-).
Wskazówka #15.
Dodaj podpunkty do swoich zadań Do-Zrobienia, żeby zwiększyć swoją nagrodę!
Wskazówka #16.
Odwiedź zakładkę Dane, by uzyskać cenne informacje o Twoim postępie.
Wskazówka #17.
Używanie tagów może pomóc uporządkować chaotyczną listę zadań!
Wskazówka #18.
Nawyki tylko pozytywne lub tylko negatywne będą z czasem wracać do koloru żółtego.
Wskazówka #19.
Wzmocnij swoją Inteligencję, by zdobywać więcej PD po zakończeniu zadania.
Wskazówka #20.
Wzmocnij swoją Percepcje by zgarnąć więcej zdobyczy i złota.
Wskazówka #21.
Zwiększ swoją Siłę, by zadawać więcej obrażeń Bosom i zdobywać trafienia krytyczne.
Wskazówka #22.
Wzmocnij swoją Kondycję, by złagodzić obrażenia za nieukończone Zadania Codzienne.
Wskazówka #23.
Kliknij w ikonę diagramu przy zadaniu, by zobaczyć wykres obrazujący Twój postęp.
Wskazówka #24.
Habitica jest Open Source! Jeśli chcesz przyczynić się do jej rozwoju odezwij się w Gildii Aspiring Legends.
Wskazówka #25.
The four seasonal Grand Galas start near the solstices and equinoxes.
Wskazówka #26.
Strzałka na lewo od numeru poziomu oznacza, że dany gracz jest aktualnie wzmocniony.
Wskazówka #27.
Ustaw Codzienne, które robisz późną nocą jako zadania poranne. W ten sposób będziesz mógł odznaczyć je następnego dnia rano.
Wskazówka #28.
Ustaw Własny Początek Dnia w Ustawienia > Strona, aby kontrolować kiedy resetują się Twoje Codzienne.
Wskazówka #29.
Ukończ wszystkie Codzienne aby otrzymać wzmocnienie za Perfekcyjny Dzień, które podwyższy Twoje atrybuty.
Wskazówka #30.
Możesz zapraszać innych graczy nie tylko do Drużyn, ale także do Gildii.
Wskazówka #31.
Obejrzyj gotowe listy zadań w Gildii "Library of Shared Lists"
Wskazówka #32.
Duża część kodu, ilustracji oraz tekstów Habitiki jest tworzona przez wolontariuszy! Każdy z was może pomóc.
Wskazówka #33.
Odwiedź gildię The Bulletin Board 📌, by dowiedzieć się nowości o gildiach, wyzwaniach i innych wydarzeniach tworzonych przez graczy - i opowiedz tam o swoich!

Szablon:InfoForDevs Start Szablon:Relevant Code Szablon:Relevant Code Szablon:InfoForDevs End