Gold-and-silver

Ilość punktów złota posiadanego przez gracza pokazywana jest na pasku narzędzi.

Punkty złota (PZŁ) są formą płatności w grze używanej do zakupu nagród, eliksirów życia, wyposażenia, zdobyczy z Zaczarowanej Szafy, misji oraz przedmiotów przemiany. Dodatkowo, subskrybenci i członkowie grupowego planu mogą kupić limitowaną ilość klejnotów każdego miesiąca w cenie 20 złota za klejnot. Ilość punktów złota, które posiada gracz widoczna jest na pasku narzędzi.

Złoto

Screen Shot 2014-01-06 at 8.55.52 PM

Gracz zdobywa punkty złota za wykonywanie Nawyków, Codziennych oraz Do-Zrobienia. Złoto można zdobyć również za sprzedaż przedmiotów takich jak jedzenie, jaja, eliksiry wyklucia oraz za wykonywanie [Misje|misji]]. Łotrzyk ma możliwość użycia umiejętności Kradzieży Kieszonkowej oraz Ciosu w Plecy, aby zdobyć dodatkowe złoto z zadań.

Gold-gain

Powiadomienie mówiące graczowi o ilości zdobytych punktów złota.

Wszystkie zadania dają punkty złota po ukończeniu, ale ilość zdobytych punktów złota zależy od wartości zadania, trudności zadania i Percepcji gracza. Gracze z wysoką Percepcją zdobywają więcej złota.

Srebro

Screen Shot 2014-01-06 at 8.55.56 PM

Podobnie jak 100 centów jest równowartością 1 dolara, tak 100 punktów srebra jest równowartością 1 punktu złota. Srebro może być wydane na nagrody stworzone przez gracza. Można to zrobić poprzez stworzenie ceny w formy liczby dziesiętnej (np. 1.50 to 1 punkt złota + 50 punktów srebra).

Wyświetlane złoto

Nie ma limitu złota jakie możesz posiadać.

HabitRPG-Gold-Thousands-Display

Ilość złota pokazywana na pasku narzędzi, gdzie "k" reprezentuje tysiąc.

Kiedy osiągniesz 1000 punktów złota to ilość złota pokazywana na twoim pasku narzędzi zostanie skrócona do formy 1.0k, gdzie "k" oznacza kilo czyli tysiąc. Wciąż możesz zobaczyć dokładną ilość złota jaką posiadasz poprzez najechanie na ikonę lub poprzez wejście na stronę swoich statystyk.

Utrata złota

Gracz traci całe swoje złoto, kiedy zginie lub kiedy użyje Kuli Odrodzenia.

Jeśli gracz odznaczy ukończone Codzienne lub Do-Zrobienia, utraci przybliżoną ilość złota jaką zdobył przy zaznaczaniu go (błędy zaokrąglania mogą czasami spowodować małą różnicę w ilościach).

Czasami złoto może zostać utracone również poprzez błędy synchronizacji, na przykład, kiedy ukończone zadanie zmieni się w nieukończone.