Chowańceczęścią gry możliwą do odblokowania od poziomu 3. Na tym etapie gracze zaczynają dostawać jaja i eliksiry wyklucia w ramach losowych zdobyczy po wykonaniu swoich zadań.

Niektóre jaja, jak na przykład jaja gryfa można otrzymać jedynie po wykonaniu misji a nie w ramach zdobyczy. Jaja i eliksiry wyklucia mogą być również kupione za klejnoty na targu. Warto pamiętać, że jaja z misji pojawiają się na targu dopiero, gdy gracz ukończy daną misję. Dodatkowo rzadkie i specjalne chowańce mogą być nagrodą z okazji specjalnych zdarzeń.

Chowańce nie wymagają jedzenia, ale większość z nich może być karmiona by wyrosły na wierzchowce. Rzadkie chowańce nie mogą stać się wierzchowcami.

Chowańce, podobnie jak wierzchowce pełnią rolę czysto estetyczną – nie mają na nic wpływu.

Otrzymywanie chowańców

Potrzeba jednego jaja i jednego eliksiru wyklucia, by stworzyć chowańca.

Każda kombinacja jaja wraz z eliksirem wyklucia może być użyta tylko dwa razy (poza chowańcami pierwszej generacji jeśli został użyty Klucz do schroniska). Pierwsze użycie daje chowańca, który może być karmiony i zostać wierzchowcem. Drugie użycie daje chowańca, który nie może być karmiony. Można mieć tylko jednego chowańca i jednego wierzchowca danego typu.

Strona internetowa

Hatching Eggs

Ekwipunek z jajami i eliksirami wyklucia.

  1. Udaj się do strony Ekwipunek (bezpośredni link).
  2. Kliknij w jajo by zobaczyć możliwe do użycia eliksiry podświetlone na zielono.
    • Kliknięcie po raz drugi spowoduje odznaczenie jaja.
    • Możesz również najpierw kliknąć w eliksir, by zobaczyć możliwe do wyklucia jaja.
  3. Kliknij w podświetlony eliksir, by go użyć.
  4. Wyskakujące okienko poinformuje cię, że nowy chowaniec pojawił się w stajni. Jeśli masz już chowańca danego typu, okienko cię poinformuje, a jajo ani eliksir nie zostaną użyte.
  5. Kliknij OK.
Egghighliths

Jajo lwa podświetla się na zielono, jajo lisa na szaro. Oznacza to, że lew może zostać wykluty za pomocą wybranego eliksiru wykluwającego.

Hatching an egg on HabitRPG01:31

Hatching an egg on HabitRPG.com

Zobacz transkrypcję
Jak wykluć chowańca z jajka

Aplikacja mobilna

Podążaj za tymi instrukcjami, jeśli korzystasz z aplikacji na iOS:

  1. Przejdź do Ekwipunku -> Przedmioty
  2. Stuknij w jajo, które chcesz wykluć, a następnie stuknij w eliksir wyklucia, którego chcesz użyć.
    • Możesz również rozpocząć od stuknięcia w eliksir, a następnie w jajo.
    • Możesz anulować proces wyklucia przez stuknięcie Anuluj w lewym górnym rogu przed stuknięciem w drugi element.

Podążaj za tymi instrukcjami, jeśli korzystasz zaplikacji na Androida:

  1. Przejdź do Ekwipunku -> Przedmioty
  2. Stuknij w jajo, które chcesz wykluć, wybierz opcję "Wykluj za pomocą mikstury" a następnie stuknij w eliksir wyklucia, którego chcesz użyć.
    • Możesz również rozpocząć od stuknięcia w eliksir, a następnie w jajo.
    • Możesz anulować proces wyklucia przez stuknięcie przycisku Powrót na pasku nawigacji.

Stajnia

Rogue With Fox

Łotrzyk z z lisem.

Wszystkie swoje zebrane chowańce możesz podziwiać na stronie Chowańce, znajdującej się w sekcji Ekwipunek (pojawia się na poziomie 3) (bezpośredni link). Tam możesz wybrać, który chowaniec pojawi się obok twojej postaci. Kliknij w wybranego chowańca, by go wyświetlić obok postaci. Kliknij ponownie by go usunąć. By zmienić swojego towarzysza, kliknij w innego chowańca.

Matt, władca chowańców, będzie utrzymywał twoje chowańce w porządku w zakładce Chowańce. Są one posortowane zgodnie z gatunkami w rzędach i rasami w ramach każdego gatunku w kolumnach. Jeszcze nie wyklute chowańce widoczne są pod postacią sylwetek odcisków łap. Matt sprawdza również, jak daleko jest ci do osiągnięcia Beast Master.

Poniższy przykład jest ukryty, ponieważ pokazuje obrazki wyklutych chowańców.

Pokaż/ukryj spoilery
HabitRPG-Pets-Growth-Bar
Pet Likes Food

Wraz z tym, jak będziesz karmić swoje chowańce, pasek jedzenia pod nimi będzie stawał się zielony. Nakarmienie chowańca jedzeniem, którego nie lubi wypełni pasek w mniejszym stopniu niż nakarmienie go jego przysmakiem. By dowiedzieć się więcej o preferencjach jedzenia, skieruj się do strony Jedzenie. Gdy pasek się wypełni, chowaniec zmieni się w wierzchowca, a wizerunek chowańca stanie się półprzezroczysty. Jeśli chowaniec zostanie ponownie wykluty, jego wizerunek stanie się nieprzejrzysty, ale bez paska jedzenia.

Pierwsza generacja

Poniższa tabela przedstawia wszystkie chowańce pierwszej generacji dostępne poprzez losowe zdobycze. Jest ona ukryta, by nie psuć niespodzianki.

Chowańce pierwszej generacji są wyklute z jaj (niedźwiedziątka, kaktusa, smoka, latającej świni, lisa, lwiątka, małej pandy, tygrysiątka, wilka) oraz eliksirów wyklucia (zwyczajny, biały, pustynny, czerwony, cienisty, szkieletowy, zombie, cukierkoworóżowy, cukierkowoniebieski, złoty), które są losowymi zdobyczami.

Pokaż/Ukryj chowańce pierwszej generacji
Zwyczajny Biały Pustynny Czerwony Cienisty Szkieletowy Zombie Cukierkoworóżowy Cukierkowoniebieski Złoty
Wilk

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Wolf Pets

Tygrysiątko

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Tiger Pets

Mała panda

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Panda Pets

Lwiątko

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lion Pets

Lis

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Fox Pets

Latająca świnia

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Pig Pets

Smok

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Dragon Pets

Kaktus

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Cactus Pets

Niedźwiedziątko

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Bear Pets

Klucz do schroniska (Wypuść chowańce)

Osobny artykuł: Klucz do schroniska

Gdy zgromadzisz już wszystkie chowańce niezwiązane z misjami i zdobędziesz osiągnięcie Władca chowańców, odblokujesz opcję Klucz do schroniska. Zakup i użycie tego klucza wypuści jedynie chowańce pierwszej generacji. Możesz wypuścić chowańce i wieszchowce, jeśli chcesz zebrać je ponownie. Chowańce wyklute przy pomocy magicznych eliksirów, rzadkie oraz związane z misjami nie zostaną wypuszczone.

Chowańce z magicznych eliksirów

Chowańce z magicznych eliksirów są wykluwane z tych samych jaj, co chowańce pierwszej generacji (nie mogą zostać wyklute z jaj z misji) korzystając magicznych eliksirów wyklucia i traktują każdy rodzaj jedzenia jak ulubiony (maksymalny wzrost).

Większość magicznych eliksirów jest dostępna podczas Wielkich Gal, za wyjątkiem królewskiego purpurowego eliksiru, który został wprowadzony jako jedna z nagród za codzienne wizyty. Aby uzyskać więcej informacji na temat magicznych eliksirów, przejdź do strony eliksirów wyklucia.

Pokaż/ukryj chowańce z magicznych eliksirów

Upiorny Miętowocukierkowy Kwiatowy Burzowy Duch Królewski purpurowy
Wilk
Pet-Wolf-Spooky
Pet-Wolf-Peppermint
Pet-Wolf-Floral
Pet-Wolf-Thunderstorm
Pet-Wolf-Ghost
Pet-Wolf-RoyalPurple
Tygrysiątko
Pet-TigerCub-Spooky
Pet-TigerCub-Peppermint
Pet-TigerCub-Floral
Pet-TigerCub-Thunderstorm
Pet-Tiger-Ghost
Pet-TigerCub-RoyalPurple
Mała panda
Pet-PandaCub-Spooky
Pet-PandaCub-Peppermint
Pet-PandaCub-Floral
Pet-PandaCub-Thunderstorm
Pet-Panda-Ghost
Pet-PandaCub-RoyalPurple
Lwiątko
Pet-LionCub-Spooky
Pet-LionCub-Peppermint
Pet-LionCub-Floral
Pet-LionCub-Thunderstorm
Pet-Lion-Ghost
Pet-LionCub-RoyalPurple
Lis
Pet-Fox-Spooky
Pet-Fox-Peppermint
Pet-Fox-Floral
Pet-Fox-Thunderstorm
Pet-Fox-Ghost
Pet-Fox-RoyalPurple
Latająca świnia
Pet-FlyingPig-Spooky
Pet-FlyingPig-Peppermint
Pet-FlyingPig-Floral
Pet-FlyingPig-Thunderstorm
Pet-FlyingPig-Ghost
Pet-FlyingPig-RoyalPurple
Smok
Pet-Dragon-Spooky
Pet-Dragon-Peppermint
Pet-Dragon-Floral
Pet-Dragon-Thunderstorm
Pet-Dragon-Ghost
Pet-Dragon-RoyalPurple
Kaktus
Pet-Cactus-Spooky
Pet-Cactus-Peppermint
Pet-Cactus-Floral
Pet-Cactus-Thunderstorm
Pet-Cactus-Ghost
Pet-Cactus-RoyalPurple
Niedźwiedziątko
Pet-BearCub-Spooky
Pet-BearCub-Peppermint
Pet-BearCub-Floral
Pet-BearCub-Thunderstorm
Pet-BearCub-Ghost
Pet-BearCub-RoyalPurple

Chowańce z misji

Chowańce z misji (znane także jako chowańce drugiej generacji) są otrzymywane poprzez przejście konkretnych misji. Zostały wprowadzone na początku 2014 roku. Nowe misje są wypuszczane co miesiąc. Poniższa tabela jest ukryta, by nie psuć niespodzianki.

Pokaż/ukryj chowańce z misji
Zwyczajny Biały Pustynny Czerwony Cienisty Szkieletowy Zombie Cukierkoworóżowy Cukierkowoniebieski Złoty Misja od
Gryf

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Gryphon Pets

Jeż

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Hedgehog Pets

Jelonek

Base deer pet by Inventrix

White deer pet by Inventrix

Desert deer pet by Inventrix

Red deer pet by Inventrix

Shade deer pet by Inventrix

Skeleton deer pet2 by Inventrix

Zombie deer pet2 by Inventrix

Ccpink deer pet by Inventrix

Ccblue deer petby Inventrix

Golden deer pet by Inventrix

Szczur

Pet-Rat-Base

Pet-Rat-White

Pet-Rat-Desert

Pet-Rat-Red

Pet-Rat-Shade

Pet-Rat-Skeleton

Pet-Rat-Zombie

Pet-Rat-CottonCandyPink

Pet-Rat-CottonCandyBlue

Pet-Rat-Golden

Ośmiornica

OctopuspetBASE by Urse

Pet-Octopus-White

Pet-Octopus-Desert

Pet-Octopus-Red

Pet-Octopus-Shade

Pet-Octopus-Skeleton

Pet-Octopus-Zombie

Pet-Octopus-CottonCandyPink

Pet-Octopus-CottonCandyBlue

Pet-Octopus-Golden

Konik morski

Pet-Seahorse-Base

Pet-Seahorse-White

Pet-Seahorse-Desert

Pet-Seahorse-Red

Pet-Seahorse-Shade

Pet-Seahorse-Skeleton

Pet-Seahorse-Zombie

Pet-Seahorse-CottonCandyPink

Pet-Seahorse-CottonCandyBlue

Pet-Seahorse-Golden

Papuga

Pet-Parrot-Base

Pet-Parrot-White

Pet-Parrot-Desert

Pet-Parrot-Red

Pet-Parrot-Shade

Pet-Parrot-Skeleton

Pet-Parrot-Zombie

Pet-Parrot-CottonCandyPink

Pet-Parrot-CottonCandyBlue

Pet-Parrot-Golden

Kogut

Pet-Rooster-Base

Pet-Rooster-White

Pet-Rooster-Desert

Pet-Rooster-Red

Pet-Rooster-Shade

Pet-Rooster-Skeleton

Pet-Rooster-Zombie

Pet-Rooster-CottonCandyPink

Pet-Rooster-CottonCandyBlue

Pet-Rooster-Gold

Pająk

Pet-Spider-Base

Pet-Spider-White

Pet-Spider-Desert

Pet-Spider-Red

Pet-Spider-Shade

Pet-Spider-Skeleton

Pet-Spider-Zombie

Pet-Spider-CottonCandyPink

Pet-Spider-CottonCandyBlue

Pet-Spider-Golden

Sowa

Pet-Owl-Base

Pet-Owl-White

Pet-Owl-Desert

Pet-Owl-Red

Pet-Owl-Shade

Pet-Owl-Skeleton

Pet-Owl-Zombie

Pet-Owl-CottonCandyPink

Pet-Owl-CottonCandyBlue

Pet-Owl-Golden

Pingwin

Penguin by melynnrose BAsE

Penguin by melynnrose white

Penguin by melynnrose des

Penguin by melynnrose red

Penguin by melynnrose shad

Penguin by melynnrose skel

Penguin by melynnrose zomb

Penguin by melynnrose pink

Penguin by melynnrose blue

Penguin by melynnrose gold

Tyranozaur; Tyranozaur

Pet-TRex-Base

Pet-TRex-White

Pet-TRex-Desert

Pet-TRex-Red

Pet-TRex-Shade

Pet-TRex-Skeleton

Pet-TRex-Zombie

Pet-TRex-CottonCandyPink

Pet-TRex-CottonCandyBlue

Pet-TRex-Golden

Kamień

Pet-Rock-Base

Pet-Rock-White

Pet-Rock-Desert

Pet-Rock-Red

Pet-Rock-Shade

Pet-Rock-Skeleton

Pet-Rock-Zombie

Pet-Rock-CottonCandyPink

Pet-Rock-CottonCandyBlue

Pet-Rock-Golden

Króliczek

Pet-Bunny-Base

Pet-Bunny-White

Pet-Bunny-Desert

Pet-Bunny-Red

Pet-Bunny-Shade

Pet-Bunny-Skeleton

Pet-Bunny-Zombie

Pet-Bunny-CottonCandyPink

Pet-Bunny-CottonCandyBlue

Pet-Bunny-Golden

Jajko

Pet Egg Base

Pet Egg White

Pet Egg Desert

Pet Egg Red

Pet Egg Shade

Pet Egg Skeleton

Pet Egg Zombie

Pet Egg CottonCandyPink

Pet Egg CottonCandyBlue

Pet Egg Golden

Piankowy
Śluz

Pet-Slime-Base

Pet-Slime-White

Pet-Slime-Desert

Pet-Slime-Red

Pet-Slime-Shade

Pet-Slime-Skeleton

Pet-Slime-Zombie

Pet-Slime-CottonCandyPink

Pet-Slime-CottonCandyBlue

Pet-Slime-Golden

Owca

Pet-Sheep-Base

Pet-Sheep-White

Pet-Sheep-Desert

Pet-Sheep-Red

Pet-Sheep-Shade

Pet-Sheep-Skeleton

Pet-Sheep-Zombie

Pet-Sheep-CottonCandyPink

Pet-Sheep-CottonCandyBlue

Pet-Sheep-Golden

Mątwa

Pet-Cuttlefish-Base

Pet-Cuttlefish-White

Pet-Cuttlefish-Desert

Pet-Cuttlefish-Red

Pet-Cuttlefish-Shade

Pet-Cuttlefish-Skeleton

Pet-Cuttlefish-Zombie

Pet-Cuttlefish-CottonCandyPink

Pet-Cuttlefish-CottonCandyBlue

Pet-Cuttlefish-Golden

Wieloryb

Pet-Whale-Base

Pet-Whale-White

Pet-Whale-Desert

Pet-Whale-Red

Pet-Whale-Shade

Pet-Whale-Skeleton

Pet-Whale-Zombie

Pet-Whale-CottonCandyPink

Pet-Whale-CottonCandyBlue

Pet-Whale-Golden

Gepard

Pet-Cheetah-Base

Pet-Cheetah-White

Pet-Cheetah-Desert

Pet-Cheetah-Red

Pet-Cheetah-Shade

Pet-Cheetah-Skeleton

Pet-Cheetah-Zombie

Pet-Cheetah-CottonCandyPink

Pet-Cheetah-CottonCandyBlue

Pet-Cheetah-Golden

Koń

Pet-Horse-Base

Pet-Horse-White

Pet-Horse-Desert

Pet-Horse-Red

Pet-Horse-Shade

Pet-Horse-Skeleton

Pet-Horse-Zombie

Pet-Horse-CottonCandyPink

Pet-Horse-CottonCandyBlue

Pet-Horse-Golden

Żaba

Pet-Frog-Base

Pet-Frog-White

Pet-Frog-Desert

Pet-Frog-Red

Pet-Frog-Shade

Pet-Frog-Skeleton

Pet-Frog-Zombie

Pet-Frog-CottonCandyPink

Pet-Frog-CottonCandyBlue

Pet-Frog-Golden

Wąż

Pet-Snake-Base

Pet-Snake-White

Pet-Snake-Desert

Pet-Snake-Red

Pet-Snake-Shade

Pet-Snake-Skeleton

Pet-Snake-Zombie

Pet-Snake-CottonCandyPink

Pet-Snake-CottonCandyBlue

Pet-Snake-Golden

Jednorożec

Pet-Unicorn-Base

Pet-Unicorn-White

Pet-Unicorn-Desert

Pet-Unicorn-Red

Pet-Unicorn-Shade

Pet-Unicorn-Skeleton

Pet-Unicorn-Zombie

Pet-Unicorn-CottonCandyPink

Pet-Unicorn-CottonCandyBlue

Pet-Unicorn-Golden

Tygrys Szablozębny

Pet-Sabretooth-Base

Pet-Sabretooth-White

Pet-Sabretooth-Desert

Pet-Sabretooth-Red

Pet-Sabretooth-Shade

Pet-Sabretooth-Skeleton

Pet-Sabretooth-Zombie

Pet-Sabretooth-CottonCandyPink

Pet-Sabretooth-CottonCandyBlue

Pet-Sabretooth-Golden

Małpa

Pet-Monkey-Base

Pet-Monkey-White

Pet-Monkey-Desert

Pet-Monkey-Red

Pet-Monkey-Shade

Pet-Monkey-Skeleton

Pet-Monkey-Zombie

Pet-Monkey-CottonCandyPink

Pet-Monkey-CottonCandyBlue

Pet-Monkey-Golden

Ślimak

Pet-Snail-Base

Pet-Snail-White

Pet-Snail-Desert

Pet-Snail-Red

Pet-Snail-Shade

Pet-Snail-Skeleton

Pet-Snail-Zombie

Pet-Snail-CottonCandyPink

Pet-Snail-CottonCandyBlue

Pet-Snail-Golden

Sokół

Pet-Falcon-Base

Pet-Falcon-White

Pet-Falcon-Desert

Pet-Falcon-Red

Pet-Falcon-Shade

Pet-Falcon-Skeleton

Pet-Falcon-Zombie

Pet-Falcon-CottonCandyPink

Pet-Falcon-CottonCandyBlue

Pet-Falcon-Golden

Drzewiec

Pet-Treeling-Base

Pet-Treeling-White

Pet-Treeling-Desert

Pet-Treeling-Red

Pet-Treeling-Shade

Pet-Treeling-Skeleton

Pet-Treeling-Zombie

Pet-Treeling-CottonCandyPink

Pet-Treeling-CottonCandyBlue

Pet-Treeling-Golden

Salamandra

Pet-Axolotl-Base

Pet-Axolotl-White

Pet-Axolotl-Desert

Pet-Axolotl-Red

Pet-Axolotl-Shade

Pet-Axolotl-Skeleton

Pet-Axolotl-Zombie

Pet-Axolotl-CottonCandyPink

Pet-Axolotl-CottonCandyBlue

Pet-Axolotl-Golden

Żółw

Pet-Turtle-Base

Pet-Turtle-White

Pet-Turtle-Desert

Pet-Turtle-Red

Pet-Turtle-Shade

Pet-Turtle-Skeleton

Pet-Turtle-Zombie

Pet-Turtle-CottonCandyPink

Pet-Turtle-CottonCandyBlue

Pet-Turtle-Golden

Pancernik

Pet-Armadillo-Base

Pet-Armadillo-White

Pet-Armadillo-Desert

Pet-Armadillo-Red

Pet-Armadillo-Shade

Pet-Armadillo-Skeleton

Pet-Armadillo-Zombie

Pet-Armadillo-CottonCandyPink

Pet-Armadillo-CottonCandyBlue

Pet-Armadillo-Golden

Krowa

Pet-Cow-Base

Pet-Cow-White

Pet-Cow-Desert

Pet-Cow-Red

Pet-Cow-Shade

Pet-Cow-Skeleton

Pet-Cow-Zombie

Pet-Cow-CottonCandyPink

Pet-Cow-CottonCandyBlue

Pet-Cow-Golden

Żuk

Pet-Beetle-Base

Pet-Beetle-White

Pet-Beetle-Desert

Pet-Beetle-Red

Pet-Beetle-Shade

Pet-Beetle-Skeleton

Pet-Beetle-Zombie

Pet-Beetle-CottonCandyPink

Pet-Beetle-CottonCandyBlue

Pet-Beetle-Golden

Fretka

Pet-Ferret-Base

Pet-Ferret-White

Pet-Ferret-Desert

Pet-Ferret-Red

Pet-Ferret-Shade

Pet-Ferret-Skeleton

Pet-Ferret-Zombie

Pet-Ferret-CottonCandyPink

Pet-Ferret-CottonCandyBlue

Pet-Ferret-Golden

Rzadkie chowańce

Habitica oferuje również rzadkie, niewykluwalne chowańce. Są one wyświetlone na samym dole strony chowańców, pod nagłówkiem "Rzadkie chowańce".

Chowańce z racji kolejnego wydarzenia

Te chowańce są częścią sekwencji wydarzeń.

Nazwa Uwagi Dostępność
Pet-Gryphon-RoyalPurple Chowaniec Purpurowy Gryf Rozdawany graczom podczas ich drugiech obchodów imienin Habitica którzy już dostali wierzchowca Meliora. Ten gryf nazywa się Meliora i jest młodszą siostrą wierzchowca. Dostępny w każde Imieniny Habitica (31 lipca) od 2016 roku.
Turkey Indyk Rozdawany wszystkim graczom podczas ich pierwszego święta dziękczynienia. Dostępny podczas święta dziękczynienia od 2013 roku.
Pet-Turkey-Gilded Pozłacany indyk Rozdawany wszystkim graczom podczas ich trzeciego święta dziękczynienia. Dostępny podczas święta dziękczynienia od 2015 roku.
HabitRPG-Jack-O-Lantern-Pet Jack-o-Lantern Rozdawany wszystkim graczom podczas października 2014 i 2015. Prawdopodobnie dostępny co roku.
Veteran-Wolf Wilk weteran

Pierwszy w sekwencji weteranów.

Początkowo dawany wszystkim graczom, którzy zarejestrowali się przed 4 września 2013, potem dawany graczom, którzy dołączyli przed nadaniem nazwy Habitica, następnie rozdawany każdemu, kto dołączył przed wypuszczeniem API v3 21 maja 2016 roku.

Dostępny w przyszłości, jeśli nastąpią kolejne większe zmiany w stronie.
Pet-Tiger-Veteran Tygrys weteran

Drugi w sekwencji weteranów.

Rozdawany na nadaniu nazwy Habitica wszystkim, którzy już posiadali wilka weterana. Następnie rozdawany przed wypuszczeniem API v3 21 maja 2016 roku.

Dostępny w przyszłości dla graczy, którzy już posiadają wilka weterana, jeśli nastąpią kolejne większe zmiany w stronie.
Pet-Lion-Veteran Lew weteran

Trzeci w sekwencji weteranów.

Rozdawany 21 maja 2016 po wypuszczeniu API v3 wszystkim graczom, którzy już posiadali wilka weterana i tygrysa weterana.

Dostępny w przyszłości dla graczy, którzy już posiadają wilka weterana i tygrysa weterana, jeśli nastąpią kolejne większe zmiany w stronie.

Nagrody za walkę ze światowymi bossami

Poniższe chowańce są nagrodami w walce ze światowymi bossami.

Nazwa Uwagi Dostępność
Pet-Mammoth-Base Mamut Rozdawany graczom, którzy dołączyli zanim została pokonana Śnieżna Stresobestia. Dostępny u podróżników w czasie.
Pet-MantisShrimp-Base Rawka błazen Rozdawany graczom, którzy dołączyli zanim został pokonany Okropny podwodny smok. Dostępny u podróżników w czasie.
Pet-Phoenix-Base Feniks Rozdawany graczom, którzy dołączyli zanim zostały pokonane Wypalenie i duchy zmęczenia. Dostępny u podróżników w czasie.
Pet-MagicalBee-Base Magiczna pszczoła Rozdawany graczom, którzy dołączyli zanim został pokonany Be-Wilder.

Inne chowańce

Nazwa Uwagi Dostępność
Hydra pet Hydra Nagroda dla pomocników za ich szósty wkład. Dostępne u wykwalifikowanych pomocników.
Polar Bear Cub Niedźwiedziątko polarne Nagroda dla graczy, którzy ukończą misję Znajdź młode. Dostępne, jeśli gracz posiada zwój misji (dostępny w sklepiku sezonowym za 4 gemy podczas obchodów Cudownej Zimy).
BackerOnly-Pet-CerberusPup Szczeniaczek cerbera Nagroda dla kwalifikujących się wspomagaczy kampanii Kickstarter. Już niedostępny.

Zewnętrzne linki